Beheer eenvoudig wie, waar en wanneer toegang heeft
Toegang geregeld op de boeking
Eventlogic SmartClub G1 verzorgt de verbinding tussen de reserveringssoftware en het toegangssysteem en stuurt dit lokaal aan. Daardoor blijven pas‑ en pincode‑updates betrouwbaar werken, ook bij tijdelijke internetuitval.
Koppel de toegang met je reserveringen
Synchronisatie met softwarepartner
Reserveringen, pasgegevens en pincodes worden automatisch uitgewisseld met het gekozen toegangssysteem (bijv. Loxone, Axema VAKA, Paxton).
De SmartClub G1 zet deze gegevens lokaal door, zodat de toegang ook werkt wanneer de internetverbinding even wegvalt.
Leveranciers & personeel
Niet alleen sporters, ook leveranciers, schoonmaak en trainers kunnen toegang krijgen op basis van rol, dag en tijdvak. Zo hoeft er niet steeds iemand aanwezig te zijn om open te doen, maar blijft wel zichtbaar wie wanneer binnen is geweest.
Altijd veilig en eenvoudig toegang
Toegangsmiddelen
- NFC pas / druppel
- Pincode (tijd- of rolgebonden)
- NFC app‑toegang waar de gekozen oplossing dat ondersteunt
- Online via app: waar en wanneer dan ook
- QR‑toegang: we ontwikkelen oplossingen voor scenario’s waarin bezoekers geen pas of code hebben
Automatisch toegangsbeheer per tijdvak, zone en functie
Slimme toegangsrechten op basis van rollen
Leveranciers & personeel
Niet alleen sporters, ook leveranciers, schoonmaak en trainers kunnen toegang krijgen op basis van rol, dag en tijdvak. Zo hoeft er niet steeds iemand aanwezig te zijn om open te doen, maar blijft wel zichtbaar wie wanneer binnen is geweest.
Niveaus van toegang
Niet alleen sporters, ook leveranciers, schoonmaak en trainers kunnen toegang krijgen op basis van rol, dag en tijdvak. Zo hoeft er niet steeds iemand aanwezig te zijn om open te doen, maar blijft wel zichtbaar wie wanneer binnen is geweest.
Houd grip op wie binnenkomt, wanneer en hoe
Volledige controle, ook 24/7
Capaciteitsbeheer (tourniquet)
Koppel een tourniquet of deurcontroller en bepaal per boeking het maximaal aantal personen dat naar binnen mag. Handig voor optimale controle bij 24/7‑scenario’s.
Intercom‑integratie
Bezoekers kunnen aanbellen via het intercomsysteem; bevoegd personeel kan vervolgens op afstand openen. Dat maakt het mogelijk om onbemande uren toch gecontroleerd te laten verlopen als de bezoeker niet zelfstandig toegang kan verkrijgen.
